martes, 17 de julio de 2012

Idea orixinal / Idea original

Galego
Preséntome, chámome Ricardo Soto e son galego. Levo en YouTube dende fai máis de dous anos con diferentes canais. Neste tempo dinme conta de que a presenza de vídeos en galego é mínima, existen, pero son vídeos illados e de temáticas na maior parte informativas.

Por iso creei este proxecto, ¿a miña idea inicial? Convencer a YouTubers famosos para que nunha semana en concreto colgaran alomenos un vídeo en galego de calqueras terreo; sexan gameplays, tutoriais, vlogs...

Así comecei a pensar a idea e a elaborar unha lista de xente que sexa coñecida en YouTube e que puideran participar por saber falar en galego. Unha vez tiven unha lista inicial, púxenme a tentar contactar con todos os YouTubers da lista para convencelos.

Fai nada que inicei este paso, aínda non respondeu ninguén, pero espero o fagan pronto. De momento, creo este blog para ir informando do Proxecto e de como avanza.


Castellano
Me presento, me llamo Ricardo Soto y soy gallego. Llevo en YouTube desde hace más de dos años con diferentes canales. En este tiempo me di cuenta de que la presencia de vídeos en gallego es mínima, existen, pero son vídeos aislados y de temáticas en su mayor parte informativas.

Por eso creé este proyecto, ¿mi idea inicial? Convencer a YouTubers famosos para que en una semana en concreto colgaran al menos un vídeo en gallego de cualquier terreno; sean gameplays, tutoriales, vlogs...

Así comencé a pensar la idea y a elaborar una lista de xente que sea conocida en YouTube y que pudieran participar por saber hablar en gallego. Una vez tuve una lista inicial, me puse a intentar contactar con todos los YouTubers de la lista para convencerlos.

Hace nada que inicié este paso, aún no respondió nadie, pero espero lo hagan pronto. De momento, creo este blog para ir informando del Proxecto y de como avanza


2 comentarios:

  1. Eu teño unha canle completamente en Galego, bótalle un ollo se tes tempo, saudos.

    ResponderEliminar
  2. Por certo, é esta youtube.com/Xullo34

    ResponderEliminar