lunes, 30 de julio de 2012

Clausura

Galego
Xa se acabou o Proxecto XouTube, hai que dicir que para ser a primeira edición xa foi máis do que me esperaba, cando o concebín imaxinábame a min só e dous amigos. Estes foron sete días nos que logramos dar un gran paso adiante para a presenza do galego en Internet e todo grazas ao voso traballo.
Só me queda recordar a todos que tedes tódolos vídeos nunha lista de reproducción á que podedes acceder dende a pestana Todos os vídeos.
Agradézovos a todos os participantes o voso aporte particular ao proxecto e sobre todo o esforzo que puxéstedes todos en facer posible isto, síntome xa un político con tanto discursiño xD.

Nada máis, vémonos se é posíbel en futuras edicións, quen sabe, quizáis o dezasete de maio precise outra vez dos nosos vídeos.

GRAZAS


Castellano
Ya se acabó el Proxecto XouTube, hay que decir que para ser la primera edición ya fue más de lo que me esperaba, cuando lo concebí me imaginaba a mi solo y dos amigos. Estos fueron siete días en los que logramos dar un gran paso adelante para la presencia del gallego en Internet y todo gracias a vuestro trabajo.
Solo me queda recordar a todos que tenéis todos los vídeos en una lista de reproducción a la que podéis acceder desde la pestaña Todos os vídeos.
Os agradezco a todos los participantes vuestro aporte particular al proyecto y sobre todo, el esfuerzo que pusistéis todos en hacer posible esto, me siento ya un político con tanto discursito xD.

Nada más, nos vemos si es posible en futuras ediciones, quien sabe, quizás el diecisite de mayo necesite otra vez de nuestros vídeos.

7 comentarios:

  1. Escoita, e por que non se fai o Proxecto Xoutube una semana de cada mes? Debemos promocionar a nosa lingua! :)

    ResponderEliminar
  2. Sería a verdade unha idea interesante, pero hay que ter en conta que a audiencia de cada canal non é favorable a isto. Eu pensara repetir polas Letras Galegas, eu se os demáis tamén están interesados participaría seguro.

    ResponderEliminar
  3. Eu teño un canal de Youtube, ainda que coma quen din comecei onte, e non me resultaría custoso ou dificil facelo nha vez ao mes, é máis, estaría encantado de poder axudar neste proxecto. E xa sei que pode perxudiciar á audiencia, pero penso que tamén deberían saber o noso compromiso por esta lingua que cada vez estase apagando máis e máis pola influencia do castelán e outras linguas.

    ResponderEliminar
  4. Dalle entón, contacta comigo por YouTube, na miña canle GamerKriogenia e así suscríbome e estou ao tanto do que vaias subindo, cando subas un vídeo en galego só dimo e poñereino no blogue e na lista de reproducción.

    ResponderEliminar
  5. Pero ti dillo tamén esta a miña idea aos demais vloggers galegos que coñezas!
    Eiqui a miña canle... http://www.youtube.com/user/LojoPablo?feature=CDQQwRs%3D
    Estou aínda nos meus comezos pero espero que che gusten os meus videos...
    Un forte abrazo

    ResponderEliminar
  6. Aquí dúas canles integramente en galego ás que lles gustaría moito poder contar co voso apoio:

    @LuzDeTea: https://www.youtube.com/user/Caliandrias
    @Pombaseanas: https://www.youtube.com/channel/UCF8bgPP9jK2NClgXZPWWJ3Q

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ten por seguro que se algún día levamos a cabo unha segunda edición contaremos con esas dúas canles!

      Eliminar